Ваша корзина
Ваш кошик порожній!
Ви можете зв'язатися з нами через форму або ЗВ'ЯЗАТИСЯ ПРОСТО - внизу сторінки, клікнувши на іконку зручного для Вас способу. ⇓
Розвиток ринку криптовалют призвело до появи можливостей у будь-яких стартаперів швидко залучити інвесторів для свого проекту та провести свій власний ICO (Initial Coin Offerings), тобто здійснити організацію процесу випуску компанією власних криптоактивов з метою залучення коштів. І, незважаючи на єдині стандарти проведення ICO, кожний проект, так само як і кожен маркер, може мати цілий ряд індивідуальних особливостей. Саме тому важливо ще на етапі підготовки до ICO правильно скласти договір оферти і правильно визначити цивільно-правову форму електронного договору в форматі click-wrap (інтерактивні умови на сайті, згода з якими відбувається шляхом натискання "погоджувальної" екранної кнопки)) і browse-wrap (інтерактивні умови на сайті, з якими користувач висловлює згоди в явному вигляді, однак не ставить галку в окремому вікні) угод.
Незважаючи на те, що національним законом більшості країн і міжнародних договорів не передбачено до теперішнього часу самостійних положень з регулювання порядку проведення та участі в ICO, багато регулятори вже приступили до формування нових підходів на базі вже наявного законодавства.
Так, наприклад, в США, Канаді, Сінгапурі, випуск криптоактивов при певних критеріях може прирівнюватися до випуску цінних паперів, з усіма відповідними обов'язками і відповідальністю. Це призвело до формування альтернативних підходів до краудсейлу і залученню нових інвесторів для своїх проектів.
Не будь-який випуск сертифіката в рамках TGE (Token Generation Event видається більш правильною назвою для спільної категоризації подібного роду діяльності) може бути легальним на території країн, де знаходяться потенційні інвестори. Крім того, незважаючи на те, що ICO/TGE дає більшу свободу організаторам проекту для залучення інвестицій в кіберпросторі на створення блокчейн-проектів, існує безліч "земних" питань, які необхідно правильно організувати: визначити корпоративну структуру управління, визначити банк і порядок виведення коштів в фіат на банківський рахунок для оплати поточних витрат і роботи команди, очистити і захистити інтелектуальні права на продукт.
При цьому необхідно брати до уваги, що, наприклад, навіть якщо ICO не спрямоване на американський ринок, а сама компанія, яка володіє сервісом, знаходиться в ЄС чи країнах Азії, до неї все одно може застосовуватися FATCA (закон щодо податкової звітності з закордонних рахунків), який зобов'язує будь-які компанії, так чи інакше відкривають рахунки американським громадянам, здавати звітність у податкові органи США.
Крім того, Конвенція щодо протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму закони, до якої приєдналися майже всі країни світу, передбачають дотримання низки заходів, які зобов'язують збирати інформацію про покупців (Know Your Customer і Anti-money-laundering) токенів.
визначається в залежності від обсягу послуг і необхідного для їх надання часу, за погодженням із Замовником.
паушальний платіж
роялті після запуску проекту.
Можливо розгляд варіанти оплати роялті в токенах проекту.
Давай допоможу тобі витратити гроші :)