Ваша корзина
Ваш кошик порожній!
Ви можете зв'язатися з нами через форму або ЗВ'ЯЗАТИСЯ ПРОСТО - внизу сторінки, клікнувши на іконку зручного для Вас способу. ⇓
Хто сказав, що для досягнення очікуваного Вами бізнес-результату, Ви вибрали правильну форму ведення бізнесу, яку хочете зареєструвати, врахували всі "підводні камені" податкових ризиків, бухгалтерських тонкощів?
У Вас є гарантії того, що це саме те що Вам потрібно і призведе до бажаного Вами результату?
У нас, особисто, ні!
З досвіду ми знаємо, що часто початківці, та чого вже там і досвідчені, підприємці не враховують всіх питань (проблем), з якими їм доведеться зіткнуться. Іноді просто не знають альтернативних способів, які значно швидше, краще і дешевше відомих їм, а іноді не знають в принципі як вчинити.
З чого почати бізнес? Яку форму оподаткування обрати? Як вести бухгалтерію? В які строки, перед ким і куди звітувати? В якому вигляді оформити торгову операцію? Як взяти гроші? А також інші питання, які потребують вирішення.
Фахівці компанії володіють великим досвідом в області корпоративного права, допоможуть оформити відносини між засновниками, стосунки з генеральним директором або органом управління, вибрати систему оподаткування, вибрати банк і адресу.
Професійна консультація юриста з початку ведення Вашого бізнесу, що виключить необхідність численних змін при початку діяльності;
Зручність та економія часу на всіх етапах:
ми можемо організувати виїзд нотаріуса у Ваш офіс,
менеджер банку приїде в зручний для Вас час для відкриття рахунку,
ми можемо отримати документи за Вас за дорученням.
Широкий спектр додаткових послуг: великий вибір банків–партнерів, допомога з пошуком юридичної адреси, ведення бухгалтерського обліку.
А також:
Оформлення в найкоротші терміни
Повний комплекс послуг - "реєстрація ПІД КЛЮЧ"
Доступна вартість
Докладні консультації
Без черг і затрат часу
Бухгалтерське обслуговування
юридичний супровід
податкове планування
Консультації з питань створення та реєстрації ТОВ;
Розробка комплекту установчих документів ТОВ, у тому числі індивідуальних установчих документів;
Консультації та підбір юридичної адреси для реєстрації ТОВ;
Супровід процедури державної реєстрації ТОВ у реєструвальному органі;
Присвоєння кодів КВЕД для ТОВ;
Виготовлення печатки ТОВ;
Відкриття рахунків в банку (розрахункового, валютного);
Нотаріальні завірення копій установчих документів;
Постановка на облік в територіальних органах ГФС.
- Від засновників (учасників), які є громадянами України:
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду учасника (засновника);
копія паспорта засновника (учасника).
- Від засновника (учасника) юридичної особи-резидента:
копія Свідоцтва/Виписки про державну реєстрацію;
протокол загальних зборів засновників (учасників) з прийнятим рішенням про реєстрацію ТОВ;
довіреність на підписання паперів від імені юридичної особи – засновника (учасника).
- Від засновника (учасника) фізособи-нерезидента:
копія ідентифікаційного номера;
копія паспорта зовнішнього (повинен бути перекладений на українську мову).
- Від засновника (учасника) юридичної особи-нерезидента:
копія виписки свідоцтва про реєстрацію юр. особи – засновника (учасника) в країні місцезнаходження (завірена у нотаріуса і перекладена на українську мову);
рішення вищого органу юр. особи, про намір виступити засновником (учасником);
довіреність на підписання установчих документів від імені юридичної особи – засновника (учасника).
Так само, будь-якої категорії засновників (учасників), необхідно повідомити:
назва підприємства (українською, англійською та російською мовами);
точна адреса (юридична адреса може бути в житловому чи нежитловому фонді);
розмір статутного капіталу (мінімальної суми статутного капіталу чинним законодавством не передбачено);
основні види діяльності фірми (достатньо інформації про те, чим буде займатися компанія. Наші фахівці підберуть види діяльності самостійно);
розподіл часток між засновниками (учасниками) у статутному капіталі товариства;
копія ІПН та паспорта директора створюваного підприємства.
Документи, зазначені вище, може передати один із засновників (учасників), або інший представник замовника. Присутність всіх засновників (учасників), щоб зареєструвати ТОВ в Харкові, потрібно тільки при підписанні паперів у нотаріуса. Присутність директора необхідно в банку при відкритті банківського рахунку. Решту роботи виконають наші співробітники. Ви можете отримати пакет паперів або у нас в офісі або за вказаною Вами адресою.
Визначити склад засновників, вибрати директора і сформувати статутний капітал. Розмір статутного капіталу повинен бути не менше 1 мінімальної зарплати, встановленої законодавством України.
Визначитися з юридичною адресою – державний реєстратор фіксує його в обов'язковому порядку.
Вибрати назву для майбутньої фірми, яке повинно бути не тільки легко запам'ятовується і відображає вид вашої діяльності, але і унікальним, тобто відсутнім в Єдиному державному реєстрі.
Вибрати види економічної діяльності за КВЕД.
Вибрати найбільш оптимальну систему оподаткування.
Підготувати пакет документів і звернутися до державного реєстратора за юридичною адресою компанії.
Після проходження реєстрації ТОВ компанія може приступити до процедури відкриття розрахункового рахунку в банку.
З нами всі ці труднощі легко подолати.
Давай допоможу тобі витратити гроші :)