Реєстрація ФОП
Реєстрація ФОП досить проста: багато підприємці здійснюють її самі.
Однак перед тим, як почати свій бізнес, рекомендуємо Вам проконсультуватися з юристом про переваги та ризики даному форми ведення бізнесу. ФОП підходить далеко не для всіх видів бізнесу, і краще знати про обмеження заздалегідь.
Наші переваги
Професійна консультація юриста з початку ведення Вашого бізнесу, що виключить необхідність численних змін при початку діяльності;
Зручність та економія часу на всіх етапах:
ми можемо організувати виїзд нотаріуса у Ваш офіс,
менеджер банку приїде в зручний для Вас час для відкриття рахунку,
ми можемо отримати документи за Вас за дорученням.
Широкий спектр додаткових послуг: великий вибір банків–партнерів, допомога з пошуком юридичної адреси, ведення бухгалтерського обліку.
А також:
Оформлення в найкоротші терміни
Повний комплекс послуг - "реєстрація ПІД КЛЮЧ"
Доступна вартість
Докладні консультації
Без черг і затрат часу
Бухгалтерське обслуговування
юридичний супровід
податкове планування
Юридична фірма AGTL надає повний спектр послуг, пов'язаних з реєстрацією ФОП:
Консультації з питань створення та реєстрації ФОП;
Розробка комплектів документів для реєстрації ФОП;
Реєстрація ФОП в ГФС;
Присвоєння кодів для ФОП;
Виготовлення печатки ФОП;
Відкриття рахунку в банку;
Нотаріальні завірення копій реєстраційних документів.
Реєстрація ФОП – які потрібні документи?
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
копія паспорта засновника (учасника).
копія паспорта
адреса реєстрації з зазначенням індексу
контактний телефон
планована діяльність
з друком або без
Що необхідно виконати для того, щоб відкрити/зареєструвати ФОП ФОП?
- Консультація з реєстрації підприємця.
- Наші фахівці підберуть необхідну форму оподаткування, види діяльності і проконсультують по здачі звітності. Маючи багаторічний досвід у реєстраційних діях, юристи компанії пояснять всі практичні моменти з якими стикається в тій галузі бізнесу, яка вам необхідна;
- Підписання у нотаріуса доручення.
- В залежності від обраного Вами пакету для того, щоб ми почали працювати необхідно оформити нотаріальну довіреність.
- Підготовка необхідних паперів для реєстрації підприємця.
- Відразу після оформлення довіреності ми починаємо готувати вже повний комплект документів для реєстрації. До переліку документів входить заяву на реєстрацію, книга обліку доходів, запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, заява на застосування спрощеної системи оподаткування та підготовка необхідних додатків до них;
- Реєстрація ФОП .
На наступний день після нашої зустрічі, фахівці подають документи для реєстрації. Ми маємо можливість подати документи за принципом "день у день", але це тягне за собою витрати;
Виробництво друку.
Якщо Вам необхідно, то печатку із захистом на автоматичній оснастці буде виготовлена і якщо у Вас є свій логотип, то розміщення логотипу не буде збільшувати її вартість
Отримання електронного цифрового підпису.
Наша компанія має можливість провести генерацію і сертифікацію електронного цифрового підпису прямо у нас в офісі за доступними цінами. Від вас буде вимагатися тільки USB-накопичувач
Давай допоможу тобі витратити гроші :)